Штучний інтелект Nvidia GameGAN відтворив копію культової гри Pac-Man.

Штучний інтелект, розроблений компанією Nvidia, зміг відтворити класичну гру Pac-Man за чотири дні. На розробку оригінальної Pac-Man знадобилося 17 місяців.

Генеративні змагальні мережі, або GAN, складаються з двох конкуруючих нейронних мереж. У загальному випадку GANs працюють шляхом сполучення двох нейронних мереж, генератора і дискримінатора. Генератор навчається на великому зразку набору даних, а потім отримує інструкції зі створення зображення на основі того, що він бачив. Технологія також вивчила всі ключові правила гри: як наприклад, що відбувається, коли Pac-Man поглинає Power Pellet або переміщується з одного боку екрану на іншу.

Дослідники з AI Research Lab в Торонто, які спеціалізуються на виготовленні чіпів, використовували системи DGX компанії для навчання нейронних мереж GameGan на 50 000 епізодах Pac-Man.

Весь процес проходив на четвірці GP100s. GameGAN, однак, ШІ не був забезпечений якимсь базовим кодом або доступом до движку гри. Замість цього він стежив за грою іншого ШІ і відтворював движок і всі складові гри самостійно.

За словами Nvidia, автономні роботи зазвичай навчаються на симуляторі, і створення цих симуляторів є тривалим процесом для розробників. Навчання нейронної мережі, такої як GameGAN, може замінити розробникам необхідність написання цих симуляторів.

Ініціатива Pac-Man AI буде доступна пізніше цього року на ігровому майданчику Nvidia.

Новости по теме

Ентузіаст показав класичну гру STALKER із сучасною графікою.

Розробник Ivan Sorce раніше повідомив, що працює над портуванням першої STALKER на движок Unreal Engine 4. Ентузіаст вже показав класичну гру з сучасною графікою. В ігровому відео Ivan Sorce показана Прип’ять. Крім того, можна розглянути нов...

1

Продолжая просматривать Новости технологий (UAZMI), вы подтверждаете, что ознакомились с Правилами пользования сайтом, и соглашаетесь на использование файлов cookie